Bancuri cu Doctori

Pacientul la psihiatru: 
- "Doctore, am o problema. In fiecare seara, cand ma culc, am impresia ca e cineva ascuns sub pat. Atunci ma scol ca sa ma uit si bineinteles ca acolo nu-i nimeni. Ma culc la loc, dar dupa un timp ma gandesc ca poate nu m-am uitat bine. Me dau jos iar si ma uit sub pat, fara niciun rezultat, desigur. 
Pe scurt, desi imi spun ca e o tampenie, simt mereu nevoia sa ma asigur ca nu-i nimeni sub pat. 
Doctore, chestia asta imi distruge viata; puteti face ceva?" 

Psihiatrul: 
-  "Hmmmm, da, da... Obsesional-compulsiv... Aveti in vedere 4 ani de sedinte de psihoterapie, cate trei pe saptamana, si va vindec de obsesia asta." 
Pacientul: 
-"Si cam cat o sa ma coste, doctore?" 
Psihiatrul: 
- "100  pe sedinta" 
Pacientul (descumpanit): 
- "Hmmmm, cred c-o sa ma mai gandesc..." 
Sase luni mai tarziu, psihiatrul se intalneste cu pacientul intamplator pe strada: 
-  "Domnule, de ce n-ati mai revenit pe la cabinetul meu?" 
Pacientul: 
-  "Cu 100 ? sedinta? Baiatul care-mi aduce pizza mi-a rezolvat problema cu doar 5 ?." 
Psihiatrul fff uimit : 
-  "Baiatul cu pizza?!? Chiar asa??? Si cum a procedat?" 
Pacientul: 
- "M-a sfatuit sa tai piciorele de la pat!!!!!" :)
 
.