Adanc, Adanc

O femeie pensionara avea un caine de rasa care il chema adanc si se gandira ea intr-o zi de sarbadoare sa-si scoata cainele la plimbare .Asa si facu femeie ca iaca a-2-a zi fiind sarbadoare mare scoate cainele de raza la plimbare in parc.Se plimba femeie prin parc pana da de un om obsedat, o trage
dupa dosul unui copac si se suie pe ia sa o violeze.Femeia bruscata de acest individ isi scapa cainele ei de rasa a carui denumire il chema;ADANC.Vazand ca acest individ nu ii daduse pace ea se apuca sa-si strige cainele ei de rasa adanc,adanc.Individul respectiv care se daduse la ea vazand ca femeia respectiva e dornica de ceva mai mult isi daduse pantalonii sos,sarira pea ea si se apucara de treaba.Ajungand cu numaratoarea pana 20 femeia isi mai striga inca o data cainele cu o voce mai joasa ; ADANC ADANC. Apoi amul ii spuse femeii;MA STRADUIESC FEMEIE,IMI DAU TOATA SILINTA, DA APOI SA STII CA NICI EU ROBOT NU SUNT,MA AJUNGE SI PE MINE OBOSEALA.Spusera omul respectiv celei femei.Femeia il mai chema inca o data cainele ei de rasa;adanc,adanc pana ce se inervara omul si ii spuse-si fimei; Da pai mai cucoana ori de cate orii sar sili omul sa te faca fericita tot nu iti intra-n voie.Ia mai bine sa imi vad eu de drum ca si asa vad ca am pierdut timpul degeaba cu tine si nam rezorvat nimik,fericita tot nu te-am facut.Se ridica omul dupa ea ,se incheie la pantalonii si isi continua de drum.Dupa 5 min isi face aparitia si catelul ei de rara dupa care femeia avea mare nevoie de al sa o apere de acel indivit.Adanc unde ai fost cand te-am strigat,aveam mare nevoie de tine sa ma aperii si nu erai lasa ca deacum inainte nici pe mine nu o sa ma intereseze de tine cum nici pe tine nu te-a interesat de mine si mai lasat cu omul ala singura.
 
.